podstrona do strony & sklepy internetowe

strony & sklepy internetowe

Tworzenie reprezentatywnych stron www, projektowanie dedykowanych sklepów internetowych, integracja np. z Allegro i eBay, opracowanie graficzne, pozycjonowanie. Zapewniamy Pełną obsługa od projektu po publikacje, oraz wsparcie w początkowej fazie prowadzenia biznesu. Mając również na uwadze wsparcie jako wartość dodaną, oferujemy możliwość stałej współpracy w nadzorze działania środowiska e-commerce.


Strony internetowe

Strona dobrana do Twojego biznesu.

Wizytówki – to najprostszy rodzaj strony internetowej, która pełni głównie funkcję reklamową. Jeśli chcesz jedynie zaprezentować swoje dane teleadresowe lub krótkie informacje o firmie i jej działalności, to ten rodzaj strony internetowej będzie dla Ciebie idealny. Jest ona także najtańsza w wykonaniu, dlatego może być dobrym rozwiązaniem dla dopiero powstałej firmy, która chce zaznaczyć swoje miejsce w Internecie. Takie strony często korzystają z darmowych rozwiązań domenowych i hostingowych. Z marketingowego punktu widzenia posiadanie elektronicznej wizytówki nie przynosi większych korzyści wizerunkowych. Co więcej, wizytówka może być dla potencjalnego klienta przeszkodą, ponieważ zniechęcony brakiem informacji czy pełnej oferty poszuka innej, konkurencyjnej firmy.

Foldery - są to multimedialne prezentacje firm, które posiadają bogatą oprawę graficzną. Ukazują się przed załadowaniem właściwej części strony. Plansza główna zawiera najczęściej prezentację multimedialną, która ma na celu zainteresować odbiorcę, niestety reakcja jest zazwyczaj odwrotna. Zirytowany zbyt długim oczekiwaniem na wgranie się właściwej zawartości użytkownik najczęściej odchodził.
Często internetowe plansze stanowią alternatywę dla kosztownych, tradycyjnych katalogów. Foldery nie stanowią wartościowych pod względem marketingowych systemów.

Serwisy – to rozbudowane bazy wiedzy o firmie. Mogą mieć nawet kilkanaście podstron, a ich największą zaletą jest obszerna zawartość merytoryczna. Zawierają konkretne materiały o przedsiębiorstwie, jej ofercie produktowej i profilu działania.
Często wyposażone są w tzw. system CMS, który pozwala na częste i samodzielne aktualizacje zawartości strony. Na tego typu stronach internetowych możliwe jest zamieszczanie banerów reklamowych: własnych lub firm powiązanych w jakiś sposób z naszą działalnością. Serwisy pozytywnie wpływają na wizerunek firmy oraz służą do podtrzymania kontaktów z klientami. 

Vortale – to bardzo często spotykany w sieci model strony internetowej. Nazywany jest również portalem wertykalnym. Dostarcza sprecyzowanych i rozległych informacji, ale tylko z jednej wybranej dziedziny. Skupia społeczności osób interesujących się danym tematem. Szczególną popularnością cieszą się vortale marketingowe, finansowe oraz ekonomiczne. Użytkownicy Internetu chętniej korzystają z zasobów vortali niż portali, ze względu na możliwość otrzymania konkretnych informacji. Nie bez znaczenia jest także interaktywność, która umożliwia wymianę doświadczeń i opinii między reprezentantami określonej grupy tematycznej. Aplikacje wspierające komunikację najczęściej mają postać: list dyskusyjnych, chat-room’ów oraz forum na stronie WWW. Vortale są również popularnym miejscem, gdzie można zapewnić sobie skuteczną reklamę firmy w postaci banneru reklamowego.

Portale – to kolejny rodzaj strony internetowej, która często nazywana jest portalem horyzontalnym. Portal jest bardzo rozbudowanym serwisem, który stanowi tzw. "bramę wejściową" do rozległych zasobów Internetu. W odróżnieniu od vortali, nie mają one sprecyzowanej tematyki. Dlatego tez możemy znaleźć tu wiele zróżnicowanych informacji, które są mniej szczegółowe. W polskim Internecie przykładami portali są popularny: Onet, WP lub Interia.
Portale posiadają wysoką wartość marketingową. Wynika ona z szerokiego spektrum informacyjnego oraz dostępnych różnych form reklamowych.

 

Sklepy internetowe

Oferujemy kompleksową realizację sklepu internetowego - począwszy od stworzenia specyfikacji i opracowania funkcjonalności, poprzez wykonanie projektu graficznego dostosowanego do wymogów i branży, oraz zoptymalizowanie zarządzania treścią. Oferujemy również rozwiązanie w oparciu o model Dropshipping* w którym zapewniamy pełną pomoc w dostosowaniu usługi do Twojego profilu biznesowego.

 

Charakterystyka sklepu internetowego:

  • indywidualy projekt graficzny, dowolna forma przedstawienia produktów na liście wyników, dowolna możliwość zaaranżowania szczegółowego opisu produktu
  • zarządzanie asortymentem, w tym:
    • zarządzenie bazą produktów
    • zarządzanie grupami produktów - możliwość tworzenia dowolnych grup i atrybutów
    • zarządzanie kategoriami i podkategoriami
    • zarządzanie producentami
  • raporty
    • najczęściej oglądane produkty
    • najczęściej zamawiane produkty
    • najczęściej przeglądane kategorie i podkategorie
  • koszyk, formularz zamówienia, kasa, potwierdzenie złożenia zamówienia na ekranie w wersji do druku oraz wysyłane na adres e-mail klienta, zamówienie zapisywane w bazie sklepu i wysyłane na adres administratora
  • zarządzanie zamówieniami
  • wyszukiwarka szukająca w nazwie i opisie, ewentualnie zawężająca się do konkretnej kategorii, producenta czy zakresu cenowego
  • zarządzanie podstronami
  • import/eksport bazy produktów, cenników
  • localizer - belka informująca gdzie się aktualnie znajdujemy (pełna ścieżka zagłębienia)
  • statystyka oglądalności serwisu, m.in. ilość unikalnych wejść, frazy kluczowe po jakich nastąpiło wejście na strony sklepu z najpopularniejszych wyszukiwarek, domeny z jakich nastąpiłowe wejście na strony sklepu, informacje o rozdzielczości ekranu, przeglądarce, systemie operacyjnym używanych przez odwiedzających i wiele innych
  • nowości, promocje, produkty polecane, wyprzedaże
  • najczęściej kupowane, najczęściej oglądane
  • formularz kontaktowy/zapytania w dziale kontakt
  • moduł "twoje konto" - rejestracja nowych użytkowników z możliwością zapisania się do newslettera, logowanie, przypomnij hasło, zarządzanie - pełne edycja danych przez użytkownika, dostęp do archiwum złożonych zamówień
  • płatności - przelew, pobranie, możliwość ustawiania statusu zamówienia np. oczekujące, zatwierdzone, przyjęte do realizacji, czeka na wpłatę, wysłane, zrealizowane i podejmowanie akcji po ustawieniu danego statusu np. wiadomość e-mail do klienta o zmianie statusu zamówienia na "wysłane"

 

Istnieje możliwość rozbudowy sklepu:

  • porównywarka cech produktów
  • powiązywanie produktów
  • opinie o produkcie
  • poleć produkt znajomemu
  • zadaj pytanie o produkt
  • drukuj szczegóły produktu
  • newsletter, rozsyłany ręcznie lub automatyczny
  • system bannerowy
  • forum
  • chat
  • kanały RSS
  • aktualności
  • artykuły

 


*Dropshipping – model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłanie ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta.